The many faces of SmkaS batch '97

By: cakap berapi

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]
Thursday, 7-Jun-2007 00:22 Email | Share | | Bookmark
Syasha & Farid Wedding @ Kota Metropolitan Labis

Kad kawin limited edition...
Pengantin laki dah mai dah...
Sejak bila pulak nak masuk Labis kena tol ni..?
View all 18 photos...
Grace and remembrance be to you both...



Tuesday, 16-Jan-2007 05:40 Email | Share | | Bookmark
Peni & Emo's Wedding

Betullah rumah pengantin ni..
Ada sapa2 nak masuk meminang?
The Hottest Guy in KL
View all 37 photos...
Majlis kawen Hefney Saibon & Izma Faizu.. Hari Sabtu, 16 Dec 06.
Semoga berkekalan hingga ke Syurga..
Lanz ada, tp gambar dia takde sbb dia jadi cameraman..padan muka dia
Pada sesiapa yang tak kenal Peni, pengantin lelaki tulah Peni, & pada yang tak igt mana satu Emo.. pengantin pompuan tulah Emo..


Tuesday, 13-Jun-2006 12:18 Email | Share | | Bookmark
Siti Hajar's Wedding

Dup dap dup dap...
Iye tok imam..cpt la skit, tak thn ni..
Yes..dah lepas!!!
Baru dpt dari Peni.. Gambar Majlis Nikah Siti Hajar. Ini je yg ada. Kalau sape2 ada lagi, emel kat aku k.. Selamat Pengantin Baru Siti Hajar.. Semoga Bahagia Selama-lamanya


Tuesday, 6-Jun-2006 01:00 Email | Share | | Bookmark
Shukor & Yanie's Wedding

On the way..
Jem..dugaan yg plg tak best..
Budak Science berkumpul..
View all 25 photos...
Last week..ada 3 majlis, tp aku smpt gi umah Shukor je..Selamat Pengantin Baru Shukor & Yanie.. Semoga kekal hingga ke syurga..


Monday, 22-May-2006 04:38 Email | Share | | Bookmark
Majlis Kahwin Aida

 
 
Majlis Kahwin Aidawati di Ayer Hitam..
Sape2 ada nak tambah lagi, emel kat aku k..


[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net